Reklamacja produktów spożywczych

Reklamacja produktów spożywczych uregulowana jest na mocy ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (DzU z 2002 r. nr 141, poz. 1176 ze zm.). Reklamacji produktów spożywczych dokonujemy bezpośrednio u sprzedawcy, u którego kupiliśmy towar. Składamy ją w ciągu trzech dni od daty sprzedaży, otrzymania towaru bądź otwarcia opakowania. Jednakże tylko do daty wskazanej na opakowaniu jako „termin przydatności do spożycia”.

Zwroty przyjmowane są tylko i wyłącznie w sytuacji, gdy produkt nie był używany, nie jest zniszczony i jest oryginalnie zapakowany.

Rozpatrzenie reklamacji towaru może odbywać się na podstawie przesłanego produktu wraz z dowodem zakupu lub protokołem uszkodzenia spisanym przez kuriera przy doręczeniu paczki.

Pieniądze zwracane są na podany przez Klienta nr konta w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwracanego towaru w nienaruszonym stanie i bez śladów użytkowania.

Koszt oraz organizację transportu towaru zwracanego przez Klienta pokrywa kupujący. W przypadku nieodebrania zamówionej paczki, zwrot zamówienia jest pomniejszany o całkowity koszt przesyłki (koszt wysyłki + koszt zwrotu).

Brak możliwości odstąpienia od umowy występuje wyłącznie w przypadku produktów wykonywanych na specjalne zamówienie

Regulamin obowiązuje od dnia: 01.06.2016 r.